راهنمای نهایی طراحی سایت فروشگاهی - شرکت طراحی وب سایت

Wiki Article

تاکنون بیش از ۱۹۲ هزار سایت و فروشگاه آنلاین با سی فایو ساخته شده است

تعرفه طراحی سایت با ویترین بر اساس امکانات مورد نیاز اکثر کسب‌وکارها تنظیم شده. اگه می‌خواید دستتون برای انتخاب خدماتی که دوست دارید بازتر باشه، در ویترین این امکان وجود داره که بسته‌های سفارشی متناسب با نیاز شما ارائه کنیم. کافیه با ما تماس بگیرید تا در مورد جزئیات صحبت کنیم.

توجه داشته باشید که می توانید درخواست ۷ روز تست رایگان را در زمان سفارش ارسال کنید.

امکان ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، عدد ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

«ویترین رو به همهٔ دوستانم در صنف‌های مختلف پیشنهاد می‌کنم، چون در این مدت از حسن نیت‌شون واقعا احساس آرامش کردم.»

این شرکت با ارائه مجموعه‌ای از راه حل‌های پیشرفته در زمینه‌هایی چون طراحی سایت، تولید و ارائه محتوای با کیفیت در شهر اصفهان و نگارش محتواهای سئو بیس توانسته است به اکوسیستم کسب و کارهای این شهر کمک بسیار زیادی بنماید.

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

شرکت هایی را انتخاب کنید که خود اقدام به کد نویسی سایت و تولید آن بدون استفاده از ابزار ها میکنند. چراکه استفاده از ابزارهای آماده تولید وب سایت به دلیل عدم تسلط پیمان کار به هسته ابزار و همچنین عدم انعطاف کافی ابزار که از خواص اصلی ابزار است، منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و در نهایت توقف توسعه سایت میگردد.

امکان درج نامحدود از انواع مقالات ویدیویی امکان درج نامحدود از انواع مقالات متنی، تصویری امکان درج نامحدود از انواع مقالات متنی، تصویری و ویدیویی (ترکیبی) امکان ویرایش، حذف و مدیریت مقالات ذخیره و منتشر شده در سایت امکان ایجاد نامحدود دسته‌بندی برای مقالات امکان ویرایش، حذف و مدیریت دسته‌بندی‌های ایجاد شده امکان ایجاد نامحدود برچسب برای مقالات امکان ویرایش، حذف و مدیریت برچسب‌های ایجاد شده بخش فروشگاه آنلاین

تیم پشتیبانی ویترین در مسیر طراحی سایت همراه شماست و آموزش‌های مختلفی برای مدیریت سایت و فروشگاه اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد.

در صورت تمایل می توانیم برای مشتریان خاص پسند و بلندپرواز طراحی اختصاصی صفحات و بنرهای ویژه داشته باشیم. همچنین در صورتی که می‌خواهید در عبارت های مهمی که مشتریان‌تان سرچ می‌کنند بالاتر دیده شوید خدمات سئو در اختیار شما قرار می دهیم تا مشتریان شما را راحت‌تر پیدا کنند.

اینگونه است که بسیاری از ایده های ناب شرکت ها در فضای وب هیچ گاه آنطور که باید اجرایی نمی شوند.

دقت داشته باشید که مواردی مثل تولید محتوا، وارد کردن محصولات در سایت، طراحی گرافیکی، سئو یا ادمین سایت جزء وظایف اکانت منیجر نیست. لطفا برای دریافت این خدمات با ما تماس بگیرید.

وظیفه آنها این است که وب سایت شما را با سایت منبع اطمینان از تعاملی بودن، حرکت آسان و سازگار با دستگاه های مختلف کاملاً کاربردی کنند. شرکت طراحی سایت یا فرد طراح سایت؟
بعد از اینکه شرکت طراحی سایت معتبرخود را بر اساس معیارهایی که بیان نمودیم انتخاب کردید و با ویژگی های آن آشنایی کاملی به دست آوردید، باید در مورد هزینه دریافتی آن شرکت هم اطلاعات بیشتری به دست آورید. در برخی از موارد امکان دارد شما دو شرکت با ویژگی های و معیارهای یکسانی را پیدا کنید که هزینه خدمات آنها کمتر می باشد، در این صورت می توانید آن شرکتی را که هزینه کمتری دریافت می کند را انتخاب کنید و سفارش های خود را به آن شرکت تحویل دهید. چرا استخدام یک شرکت طراحی وب مهم است؟

اگه هزینه ۱ سال رو یکجا و در ابتدا پرداخت کنید، می‌تونید از ۲۰٪ تخفیف استفاده کنید.

مشاوره رایگان طراحی سایت خدمات سئو نمونه‌کارها

ویترین فقط در قبال ارزشی که برای صاحبان کسب‌وکار خلق می‌کند هزینه طراحی سایت دریافت می‌کند.

با داشتن یک وب سایت حرفه ای، نه تنها از دیگر کسب و کارها متمایز خواهید شد، بلکه شخصیت شرکت خود را نیز تقویت خواهید کرد. اولین برداشت همیشه مهم است. اگر می خواهید یک برند خاص و منحصر به فرد بسازید، باید یک وب سایت حرفه ای و کاربردی داشته باشید که مستقیماً اطلاعات درست را به مشتریان احتمالی شما منتقل کند.

بیشتر بخوانید: چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

طراحی سایتی که قیمت کمی دارد قطعا به لحاظ ساختار مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. پس خیالتان راحت باشد که سی فایو با تعرفه طراحی سایتی کالما مقرون به صرفه بهترین نتیجه را برای شما به همراه خواهد داشت.

در صورت تمایل می توانیم برای مشتریان خاص پسند و بلندپرواز طراحی اختصاصی صفحات و بنرهای ویژه داشته باشیم. همچنین در صورتی که می‌خواهید در عبارت های مهمی که مشتریان‌تان سرچ می‌کنند بالاتر دیده شوید خدمات سئو در اختیار شما قرار می دهیم تا مشتریان شما را راحت‌تر پیدا کنند.

برای تمام مسائل تنها ادامه مطلب با یک شخص به صورت مستقیم در ارتباط هستید که این موضوع باعث افزایش سرعت روند پروژه می شود. از طرفی شخص بیزنس ثابتی ندارد و در بلند مدت به دلایلی چون؛ مهاجرت یا هر دلیل دیگری از دسترس خارج شود. هم چنین تعهد حقوقی و اعتباری در طولانی مدت ندارد در صورتی که ساختن یک سایت، یک پروژه طولانی مدت است سایت منبع که بعد از طراحی سایت هم نیاز به تداوم دارد.

تیم پشتیبانی ویترین در مسیر طراحی سایت همراه شماست و آموزش‌های مختلفی برای مدیریت سایت و فروشگاه اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد.

طراحان سایت به دنبال حل مشکلات برای مشتریان خود اینجا کلیک کنید هستند. طراحان تجربه کاربری به دنبال حل مشکلات برای کاربران خود هستند. طراحان سایت ابتدا مشکلاتی را که مشتریان خود با آن مواجه میشوند را کشف میکنند.

آیا تجربه ای در صنعت، بازار یا حل یک مشکل تجاری مشابه دارید؟

مانند: هزینه طراحی سایت ،سرعت انجام کار، کیفیت طراحی سایت،خدمات پشتیبانی طراحی سایت ، بروزرسانی سایت، سفارشات جدید کارفرما و . . .

توانایی تولید بسته‌های جنبی در کنار تولید تخصص سایت وردپرسی

Report this wiki page