طراحی سایت - مروری بر - ساخت وب سایت

Wiki Article

تعرفه طراحی سایت با ویترین بر اساس امکانات مورد نیاز اکثر کسب‌وکارها تنظیم شده. اگه می‌خواید دستتون برای انتخاب خدماتی که دوست دارید بازتر باشه، در ویترین این امکان وجود داره که بسته‌های سفارشی متناسب با نیاز شما ارائه کنیم. کافیه با ما تماس بگیرید تا در مورد جزئیات صحبت کنیم.

امکان درج فاکتور در حساب‌ کاربری کاربران و قابلیت پرینت فاکتور به تفکیک سفارش‌ها امکان تنظیم اینکه خریدار هنگام خرید مشخص کند فاکتور به همراه محصول برایش ارسال شود یا خیر امکان پرینت برچسب پستی توسط مدیریت برای الصاق فاکتور روی محصولات ارسالی (با این امکان مدیریت می‌تواند آدرس صورت‌حسابی که خریدار حین خرید پر کرده است را پرینت بگیرد و دیگر نیازی به نوشتن آدرس روی کاغذ نداشته باشد) امکان شخصی سازی فاکتور (مشخص شود روی فاکتور چه بخش‌هایی باشد و چه بخش‌های حذف شود) امکان صدور پیش فاکتور قبل از خرید کالا یا ثبت سفارش خدمات قابلیت ثبت بازخورد و امتیاز برای محصولات خریداری شده

شاید این نکته شما را برای انتخاب بر سر دوراهی شخص یا شرکت کمک کند. شاید تنها زودتر برسید ولی با یک تیم قوی می توانید به قله های بلند تری بروید.

آیا سایت من امن هست و هک نمیشه ؟ بله، کلیه وب سایت‌های طراحی شده در رویا وردپرس بصورت ۱۰۰ درصد تضمینی امن شده و باتوجه به مانیتورینگ ۲۴ ساعته تیم امنیتی رویا وردپرس، امنیت وب سایت شما را تضمین می‌کنیم.

«ویترین رو به همهٔ دوستانم در صنف‌های مختلف پیشنهاد می‌کنم، چون در این مدت از حسن نیت‌شون واقعا احساس آرامش کردم.»

فروشگاه محصولات فیزیکی (کالا) یا فروشگاه محصولات دیجیتالی (فایل، مجازی، همکاری در فروش)

روش بعدی، راه‌اندازی سایت با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس است. راه‌اندازی سایت با وردپرس نیز هزینه‌های مربوط به خود را دارد. روش بعدی طراحی سایت، استفاده از سایت ساز است. در کنار امکانات کامل و حرفه‌ای که این پلتفرم در اختیارتان قرار می‌دهد، هزینه آن نیز از دیگر روش‌های راه‌اندازی پایین‌تر است. در نتیجه این روش راحت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش راه‌اندازی سایت است.

شما خیلی از رقبای خود عقب هستید: یک شرکت طراحی وب سایت به ابزارهای پرمیوم و گران قیمتی دسترسی دارد که داده های معناداری در مورد عملکرد برند، مخاطبان و رقابت شما در اختیار آنها قرار می دهد.

بر همین اساس اگر برای شما این امر اهمیت بسیار زیادی دارد، در مورد اصول و خدمات سئو با شرکت مورد نظر خود صحبت کنید تا از رعایت کردن آن اطمینان کافی را به دست آورید. برای اینکه شما با اصول سئو در سایت ها آشنا شوید، آموزش سئو می تواند گزینه خوبی باشد.

روش‌های متفاوتی برای راه‌اندازی سایت وجود دارد؛ هر یک از این روش‌ها با توجه به تخصص و ابزارهایی که نیاز دارد، قیمت متفاوتی نیز دارد. یک روش، استفاده از سایت ساز است که هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگر طراحی سایت دارد.

در سی فایو ۲ نوع تعرفه وجود دارد که شما بسته به نیاز خودتان می‌توانید یکی از این تعرفه‌ها را انتخاب کنید.

روش بعدی راه‌اندازی سایت با استفاده از وردپرس است؛ در این روش شما باید هزینه طراح سایت، هاست، دامنه، پشتیبانی، قالب و … را بپردازید. روش آخر راه‌اندازی سایت از طریق برنامه نویسی است که به دلیل طراحی وب سایت فروشگاهی هزینه بسیار بالا و زمان‌بر بودن آن پیشنهاد نمی‌شود.

بلافاصله بعد از خرید هر بسته، به پنل مدیریت سایت دسترسی پیدا می‌کنید.

هزینه ساخت وبسایت پزشکی در صورتی که به سئو و بهینه سازی نیاز نداشته باشد تعرفه کمی دارد.
گرچه شما در سی فایو می‌توانید به صورت رایگان سایت بسازید و بعد از اطمینان از کیفیت ارائه شده اقدام به خرید اشتراک کنید. در خصوص قیمت بسیار پایین برخی از سایت‌ها برای انجام خدمات طراحی سایت باید بگوییم که در این صورت هم قطعا کیفیت لازمه را نخواهد داشت و در نهایت مشکلاتی را برای شما همراه می‌کند.

فرقی نمی‌کند فروشگاه اینترنتی شما چه تعداد سفارش دارد. سرورهای مقیاس‌پذیر ویترین می‌تواند همپای رشد کسب‌وکار شما، منابع لازم برای میزبانی از وبسایت شما را تأمین کند.

در دنیای امروز، طراحی بصری وب سایت، ویترین فروشگاه شماست. ظاهر وب سایت شما نشان دهنده برند شما است. یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای در تهران یک وب سایت با عملکرد عالی ایجاد می کند که مخاطبان شما را تحت تأثیر ادامه قرار می دهد، آنها را جذب می کند و تبدیل به مشتری می کند.

شما به فروش مورد انتظار نمی رسید: شرکت های طراحی وب دارای مهارت های نوآورانه، دانش فنی هستند و زمینه های تخصصی منحصر به فرد و اثبات شده ای را در ساخت وب سایت ارائه می دهند.

محتوای قانع‌کننده، تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد، کاربران را درگیر می‌کند و مزیت رقابتی ایجاد می‌کند. سیستم مدیریت محتوا

یک شرکت طراحی وب سایت، آژانسی است که در ایجاد و نگهداری وب سایت های منبع مقاله حرفه ای برای برندها به جهت دستیابی به مخاطبان خود و تسریع رشد آنلاین آن ها تخصص دارد. آنها فرآیندهای مختلف را انجام میدهند، تجسم می کنند، برنامه ریزی می کنند و مجموعه ای از فایل های الکترونیکی را ایجاد می کنند که تمام عناصر بصری سایت شما را کنترل تشکیل می دهد تا تجربه کاربری جذابی را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند.

طراحی وب سایت چیست طراحی سایتی که قیمت کمی دارد قطعا به لحاظ ساختار مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. پس خیالتان راحت باشد که سی فایو با تعرفه طراحی سایتی کالما مقرون به صرفه بهترین نتیجه را برای شما به همراه خواهد داشت.

شما خیلی از رقبای خود عقب هستید: یک شرکت طراحی وب سایت به ابزارهای پرمیوم و گران قیمتی دسترسی دارد که داده های معناداری در مورد عملکرد برند، مخاطبان و رقابت شما در اختیار آنها قرار می دهد.

در ابتدا باید بدانیم اصلا چگونه سایت بسازیم؟ یکی از روش‌های راه‌اندازی سایت، طراحی با استفاده ازبرنامه نویسی است؛ هزینه این روش بسیار بالا بوده، به طوری که از ۱۵ میلیون به بالا متغیر است. راه‌اندازی سایت با استفاده از برنامه نویسی زمان بسیار زیادی از شما می‌گیرد؛ همچنین اگر به دست فرد کاملا متخصص سپرده نشود مشکلات بسیاری به بار خواهد آورد؛ به همین دلیل این روش کلا پیشنهاد نمی‌شود.

اگر در لیست جداول بالا سایت مورد نظر شما موجود نبود فرم زیر را تکمیل نمائید

تحویل وب سایت پایان کار نیست، بلکه آغاز تعهدات شرکت طراحی وب سایت است. شاید اصلی ترین مشکل در اجرای پروژه های یک سازمان یا شرکت نبود پشتیبانی مناسب چه از نظر نرم افزاری و چه از نظر سخت افزاری و حتی از لحاط سئو سایت باشد.

تعرفه‌ اول از امکانات بیشتری برخوردار است و تعرفه بعدی امکانات محدودتری نسبت به تعرفه اولی دارد که با توجه به این امکانات، قیمت آن نیز کمتر است.

آدرس: تهران، خیابان حبیب اله، بالاتر از میدان حسن حسینی، پلاک ۵۶،ایستگاه نوآوری شریف، ساختمان شماره ۱، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم.

در همکاری با سی فایو دانش، تعهد و رفتار حرفه ای را به روشنی خواهید یافت…

Report this wiki page